Viva la Basque!

I helgen tog vi oss en tur ner till San Seb.Mitt favo ställe i basque land.Älskar att hänga runt där nere o äta massa tappas o dricka öl.Blev ingen öl denna gången men cola e fan inte så dumt det häller.
Blev en hel del fika oxå,ummmm fiiiiikaaaa...

Förra helgen var vi oxå i Spanien(basque country). Det va dax för Txotx 09.
Detta skate avent är hur grymt som hällst.Kanske inte lika waaawaaawiiiii när man e på tjoken men lätt en as kul tävling.
Solen sken.Gratis cider och rock konsa på kvällen.
Förra året blev både jag o Simpa väldigt runda under fötterna mm,men i år stod han för sluddret och jag undgick att slå huvudet i asfalten.
Gick med på konsan ett tag.Satt där i mitten av massa svart klädda super stoked rockers med min mage o vatten flarra.
Sen blev det hotellet för min del.Jag är så vuxen!

Försökte få med lite smak prover på den typiska basque frillan,jag kan inte hjälpa att gilla den,gilla dom.Glada hippisar med ett minimum på en dread i nacken o 5g i fickan.Fina e dom..

Kyss på er!

Kommentarer
Postat av: joline

det var på tiden! har ju längtat efter att få läsa mer ju jöh!!!

2009-05-11 @ 19:15:18
URL: http://jolineenenge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0