head less.II

CSI miami är ett av två program på tv som inte är dubbat(Friends är det andra)
Igår tog jag fram alla skils och spårade upp huvudet.
Jag fan det under våran trapp!
Vår granne hade sopat undan ekkorren och kroppen tog Simpa senare hand om men huvudet var ju fortsatt borta.
Språkade med vitne nr1(Susie)och hon var säker på att hon hade sett huvudet en bit bort från kroppen.
Jag undersökte saken o mycket ricktigt,en trapp ned låg det.Utan ögon och med skrämande långa morr hår!
Tog en bild men e osäker på om den sak läggas upp,så många sensetiva där ute..
Är i varje fall nöjd med min spanings insatts.
Så om nån behöver ett pro för att hitta nått som är borta, Im da Ann(förlåt va tvungen)

Peace,love and donuts!

Kommentarer
Postat av: Salamaah

Du är som klippt och skuren för jobbet som CSI agent!



Kramizar i mängder!

2009-04-28 @ 18:08:22
Postat av: joline

jag vill ha en ny bild på lökarna! hur ligger ni till?;)

2009-05-03 @ 16:33:26
URL: http://jolineenenge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0