Söndags tankar

I dag gick jag ner till stranden för att promenixa lite.Nej jag körde för att jag tycker det är så himla kul men än då!
Så kommer man ner o o strosar runt,kollar lite sjysta stenar,funderar på om min bäbis i magen kan höra vågorn o andas in lite frisk havs vind,not!
Då är det ett litet gäng på 5 som går lite framför mig.Teens av nått slag.Alltså jag fattar att det kan va jobbigt att va ungdom men varför i helvete fixar sig folk innan dom ska ner o promenera på stranden?
Det bara sken camping omklädningsrum om dom med sina gel frissor o nått som såg ut som skjortor från Jack n´Jones fast från nått franskt liknande och deras odör blandades med varandras och med deras cigg o blåste mig rakt i ansiktet!
Varför?varför styla sig för att va på stranden?Det borde va förbjudet...
Varje fall,när jag kom hem gjorde jag en svin go kaffe med varm fluffig soja mjölk(vanilj)och rymde in på facebook.
Kolla lite bilder o såg några andra "teen´s"min kompis syrra och dom värkade oxå lida av nån form av fixasig sjukdom..
Kommer min ofödda dotter oxå åka på det här?
Jag kommer ju inte alls bli den förstående mamman som jag har gått o inbillat mig att jag ska bli..

Nog om detta.
Nu ska jag läsa min bok i solen och äta krisprolls..

Kärlek o Fred!

Kommentarer
Postat av: Olle

Du kommer bli en bra mamma Ann!

2009-04-19 @ 17:12:06
Postat av: joline

underbart! vet du hur många veckor jag gått in på denna blogg och bara väntat;) jag önska jag fanns närmre så jag kunde få gå där på stranden och spy lite galla ihop med dig. Mitt nu smeknamn nu är mamm-ann. ser fram emot fler inlägg men vill inte stressa dig på något sätt. puss på dig

2009-04-19 @ 17:46:18
URL: http://jolineenenge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0