This n´that

Nu har jag fixat en egen blogg åt lillan så hon kan posera och vara söt på sin sida och så kan jag skriva mina dumheter här på min sida.
Tycker det är så sjukt kul att läsa allas jävla bloggar med Im wearing this n´that from this and what ever...
Ville göra en egen med mina konstanta mulle kläder,typ,Idag har jag mina tights med hål i grenen igen och den tröjan som låg närmast sängen.Håret har jag satt upp i en fifig knut med en rufsig look och till detta så kör jag det senaste barfota modet.Självklart skulle det ju oxå stå på Engelska så att ALLA mina fans kan följa mina påklädda dagar.
Det finns ju risk till att det skulle bli lite så,så istället kör jag den Amerikanska varianten och lever ut genom mitt barn istället.. learose.blogg.se

Mycket har hänt.Mamma har vart här.Simpa har fylt 34 bast och mina Polare har vart på visit!
Det var värkligen mysigt att ha mor/mormor här och hon och Lea älskade att hänga runt.
Jag,mamma och Susieline bakade en cheescake till Simon och jag tryckte upp ett familje poträtt på kanvas åt han och fick tag på en LP spelare med USB till så man kan göra sina gammla longplays digetala. smart värre..
Sen kom brydarn.
Det var värkligen as kul och jag fick mig en ute kväll med drinks,shooters och beer.(slutade inte äns illa)
Det var Quiksilver pro oxå så det var en hel del ögongodis i rörelse o d e ju aldrig fel!
För tillfället är Simon iväg på tävling och jag, Lele och Ultra har fått klara oss själva.
Jag har fixat i propp skåpet och gjort en jävla massa bra grejer.
fikat.
läst.
funderat på att kanske sy.
hittat en ny sida på nätet med alla serier som finns,typ.
lagt ner tanken på att sy.
och gjort si så där 500 knip övningar,och fler blir det.






nog om detta,nu ska jag koka coffee och äta en smashing banana toast!

KÄRLEK SOM ALLTID!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0