IKEA

IKEA,detta ställe!
När man äntligen har kört vilse o sen hittat tillbax(något som alltid händer när man åker till ikea i Byone,det är som om hela stället flyter omkring)till infarten mot ikea är det som om Sverige står där och vinkar mot en.
Jag blir alltid lite sprallig i början.Måste ta på allt o sitta i sofforna o plocka på mig massa skit så att den stora gul blå påsen inte känner sig ensam.
Sen det bästa,matsalen!
Ikea är det stället som får mig att vilja äta kött.
Det är som om jag alltid överväger det varje gång man står där med sin bricka men det slutar alltid med Daim kaka,vegmaten och en kaffe på det,allt snyggt dekorerat med en svensk flagga ned stucken på passande ställe.
Simon åt givet köttbullarna.
Jag spela mitt gravid kort hela vägen och slapp mat kön som sträckte sig igenom barn sakerna och ned till skåpsavdelningen.
Efter denna d´lux måltid är det inte kul längre.
As jobbigt att gå runt på nedre plan o leta hyllplats o sån skit.
Påsen har blitt två påsar o en överfull vagn, som saker ramlar av ifrån hela tiden och man vill bara strypa alla skrikande ungar!
Avels kor går dock före i slut kön oxå så då lätta humöret lite o sen rakt in i ikeafood shopen.
Åt algrens bilar,salta laxar och havreflan hela vägen hem!!

Simpa fixade ihop både en hylla och fick upp våra nya fancy blindes i uterummet så att mor kan sussa gott när hon kommer.
Han är sjukt händig,manlig,stark och alla tuffa saker som man kan vara..

Lyllos mig..

detta gjorde jag undertiden saker föll på sin platts.
kärlek!

Kommentarer
Postat av: Elin Persilja

haha så underbart, livet är som det ska helt enkelt. längtar till tisdag!! vilken mage du har nu wow!! puss puss puss

2009-05-25 @ 13:52:34
Postat av: joline

jag vet inte om det rekommenderas att dricka häxa när man är gravid?!

2009-05-26 @ 22:37:04
URL: http://jolineenenge.blogg.se/
Postat av: Anonym

nemas problemas..

mår som en sol!!

2009-06-01 @ 13:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0