lökar.

Min "dude" fick 12 tulpan lökar av en snubbe som just kom hem från amsterdam.
Vi plantera 6 var(mina första blommor!).
Nu ser det ut som att hanns sida växer as mycket snabbare än min och lurar på om nån kanske vet hur jag kan få mina att skjuta i höjden?Så jobbigt när han  ska gå runt o malla sig..
Nämde varje fall att lökarna var mina första "blommor" jag fått över en middag med några polers och det funka as bra!
Hade en buket i handen några dagar senare..

En annan tanke..Är inte strutsen i fågelriket, blommornas solros?

anyway,simma lungt och om nån vill dricka beer för mig så går det hur bra som hällst.
LOVE

Kommentarer
Postat av: Salamaah

Tyvärr dricker jag inte beer men jag kan röka en cigg för dig...hehe

Tack för updateringen. Vill ha fler!

Kram

2009-04-26 @ 00:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0