När Lillan kom till jorden.

Nu var det ett bra tag sen jag skrev nått.Mycket har hänt.
Jag har vart ricktigt ricktigt tjok och svettats mer än Janet J,inte bara pga mina extra 20 kg men vi har haft en sjukt fin sommar.Svin kul när man inte får va i solen för herr dr,DICK!
Sen var det dax att klämma.Vattnet gick på lördagen 1/8 och vi åkte till sjukan runt lunch tid.
Hur chill som hällst.När jag låg där på britsen och dom sa till mig att mina samandragningar hade börjat tänkte jag att,va fan ,detta e ju inget,gud vad tålig jag e,kommer inte behöva några drugs..
När dom ricktiga värkarna satte in viste jag inte vart jag skulle ta vägen.När det gör så ont så att hela kroppen vrider sig i smärt och allt jag kunde tänka på var VART FAN E HON MED KNARKET!
Så kom hon,förde in en slang i mellan rygg knotorna ock koppla in epeduralen.
Sen låg jag där och tryckte på knappen för mera "gött"till kl 09 00 nästa morgon.Kunde se på en av maskinerna hur mina värkar kom o gick men kände inget av det.
När det var dax att pusha måste man sluta så man får tillbaks känslen men jag var fortfarande ganska så bedövad när dr satte in domkraften och efter några ale´,ale´,push,push!! så kom hon ut!
Och skräll,men det är värkligen det bästa!!

Nu är Lea Rose 6 veckor och hon är grym!
Äter,bajsar,sover och dansar till Wu Tang, LykkeLi och all möjlig punk o rock.
Vi sover till kl 11 går på promenad kl 18.Tiden i mellan går till fika,måla lite kanske och kolla dokumentärer på svt.
Life is goood.
Om 4 dagar kommer mamma och sen kommer Elin,Behnaz och Linda.Bröst pumpen står i start gropen och snart är det jag som klunkar vin!!

Wu Tang muther fuckers!



Kommentarer
Postat av: joline

TACK!!!! jag har faan varit inne och kollat bloggen sen senaste inlägget. kul att höra att allt går så bra.ta hand om er!!

2009-09-11 @ 18:22:07
URL: http://jolineenenge.blogg.se/
Postat av: Behnaz

Heeej gumman, hahaha! Du gled ju igenom hela förlossningen:)! Längtar t ja får träffa dig o prinsessan...!

2009-09-11 @ 19:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0