head less.

I dag kom min kära Susie på besök.Med sig hade hon 3 nya par Rye-Ban till mig!Hade önskat mig ett par pilot och fick 2 extra!!Nej hon är inte tät utan just hem kommen från indonesien..
När hon skulle gå hörde jag ett skrik utanför min dörr.
Ultra(das katt)hade dumpat en huvudlös ekkorre på min grannes dörr matta.
Så jävla äkligt!
Vart är huvudet?
Har han ätit upp det eller ligger det ett ekkorr huvud nån stanns som nån stackare ska få under sulan?!
Mår illa av att tänka på att den ligger där ute nu och jag e super skraj för att grannen ska se den o freaka..
Simon har VQS tävling och är borta hela dagen så han har inte kunnat flytta kadavret.
Och jag spyr bara jag tänker på det.OCH!!det e inte min katt men fattar att jag kommer få ta skit om han här intill knackar på.
Tur att han bara snackar franska så jag slipper fatta vad han gastar om..
Min plan är att ligga lågt tills vidare..
Håller på med en morot/mango marmelad och tror jag ska ge the nabor en liten burk om han kommer.
Då kan han ju omöjligen vara arg sen och jag kommer framstå som värsta söta!!

Stackars Korre!

To be continued,.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0